La seu electrònica de l'Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia és l'adreça electrònica disponible per als ciutadans i ciutadanes a través de xarxes de telecomunicacions, la titularitat, gestió i administració de la qual correspon a l'Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia en l’exercici de les seves competències. Aquesta titularitat queda reflectida en el certificat digital de seu emès per l'Agència Catalana de Certificació.
La seu electrònica de l'Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia, es regula per l'Ordenança municipal de l’administració electrònica, aprovada inicialment per acord del Ple Municipal en sessió ordinària de data 24 de febrer de 2010. Es va publicació text íntegre al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona número 160 de 04/05/2010.
La seu electrònica de l’Administració municipal utilitzarà, per identificar-se i garantir una comunicació segura a través de xarxes de comunicacions electròniques, sistemes de signatura electrònica basats en certificats de seu electrònica emmagatzemats en dispositiu segur de signatura electrònica o en un mitjà equivalent.
El certificat de seu electrònica de l'Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia ha estat emès per l'Agència Catalana de Certificació i serveix per:
El rellotge de la seu electrònica de l'Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia es sincronitza periòdicament amb els servidors del ROA