Seu|Tràmits|Full d'informació ciutadana

Sol·licitud d'accés a la documentació de l'Arxiu Municipal


Nivell 4. Tramitació electrònica completa
Nom del tràmit:
Sol·licitud d'accés a la documentació de l'Arxiu Municipal
Data de la darrera revisió:
18/03/2021
Objecte:
Aquest tràmit permet la sol·licitud d'accés a la documentació de l'Arxiu Municipal de l'Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia.
Qui el pot demanar:
Qualsevol persona física o jurídica.
Òrgan Gestor:
Arxiu Municipal
Termini de sol·licitud:
En qualsevol moment.
Import:
Gratuit. No obstant, l’expedició de còpies i la transposició a formats diferents de l’original poden restar subjectes a una contraprestació econòmica establerta per la corresponent ordenança fiscal.
Autorització notificació electrònica:
Cal que la persona interessada ens autoritzi expressament, si vol utilitzar la notificació electrònica, com a via de comunicació.
Formes d'inici:
TELEMÀTICAMENT
Cal disposa d'identificació amb certificat digital o idcat mòbil
Podeu consultar a www.idcat.cat o www.idcatmobil.seu.catl

PRESENCIALMENT
Presencialment a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) amb cita prèvia
Plaça Ajuntament, 1, baixos
Tel. 93 891 03 25
oac@santsadurni.cat
Horari: de 9 a 14 hores

Tramitació presencial


Tramitació electrònica



 
 
Pujar al principi de la pàgina