AJUNTAMENT
MUNICIPI
SERVEIS
TRÀMITS
17/04/2021
22:26:43
Actualizar Hora
Seu Electrònica
>
Catàleg de tràmits
>
Full d'informació ciutadana
Catàleg de tràmits
Tauler d'anuncis
Oferta Pública
Perfil del Contractant
Factura electrònica
Carpeta ciutadana
Informació municipal
Calendari dies inhàbils
Validació documents electrònics
Sol·licitud targeta d'aparcament per a persones amb discapacitat i mobilitat reduïda
Dades generals
Legislació
Documentació
Nom del tràmit:
Sol·licitud targeta d'aparcament per a persones amb discapacitat i mobilitat reduïda
Objecte:
Targeta per a facilitar la circulació, l’autonomia personal i la integració social i professional de les persones amb discapacitat i mobilitat reduïda.
Persones destinatàries:
Targeta per a persones conductores:
Persones majors de 18 anys, amb discapacitat reconeguda igual o superior al 33% que superin el barem de mobilitat i tinguin el permís de conduir.
Targeta per a persones NO conductores:
a) Persones majors de 3 anys que superin el barem de mobilitat.
b) Infants menors de 3 anys amb pluridiscapacitat que depenguin d’aparells tècnics imprescindibles per dur a terme les funcions vitals de manera continuada.
c) Persones majors de tres anys que tinguin una agudesa visual bilateral igual o inferior a 0,1 amb correcció, o una reducció concèntrica del camp visual igual o menor a 10 graus, amb certificat específic als efectes del Centre d’Atenció a Discapacitats.
Targeta per a transport col·lectiu:
Persones físiques o jurídiques titulars de vehicles adaptats destinats al transport col·lectiu exclusiu de persones amb disminució que superin el barem de mobilitat (Decret 97/2002), o bé que prestin serveis socials de promoció de l'autonomia personal i d'atenció a la dependència a què es refereix la Llei 39/2006, de 14 de desembre, de promoció de l'autonomia personal i atenció a les persones en situació de dependència, així com els serveis socials als quals es refereix el text refós de la Llei general de drets de les persones amb discapacitat i de la seva inclusió social (Reial Decret 1056/2014).
D'acord amb l'habilitació legal establerta en la disposició addiconal 4a. de la Llei 13/2014, del 30 d'octubre, d'accesibilitat, l'ens local comprovarà les dades presentades a la plataforma d'intercanvi de dades obertes del consorci de l'administració oberta (AOC)
Termini de sol·licitud:
Tot l'any
Formes d'inici:
TELEMÀTICAMENT
Cal disposa d'identificació amb certificat digital o idcat mòbil
Podeu consultar a
www.idcat.cat
o
www.idcatmobil.seu.catl
PRESENCIALMENT
Presencialment al departament d'Acció social amb cita prèvia
C. Sant Pere, 36
Tel. 93 891 30 29
bsocial@santsadurni.cat
Horari: de 9 a 14 hores
Documentació a aportar:
Targeta per a persona conductora:
- Sol·licitud mitjançant l’imprès oficial
- 2 fotografies del tipus carnet de la persona titular
- Permís de conducció.
Targeta per a persona NO conductora:
- Sol·licitud mitjançant l’imprès oficial
- Permís de conducció
- En el cas que la persona tingui una discapacitat visual i no superi el bàrem de mobilitat, fotocòpia de la documentació del centre d'Atenció a les persones amb Discapacitat (CAD) on consti que la persona interessada té una agudesa bilateral igual o inferior a 0,1 amb correcció, o una reducció concèntrica del camp visual igual o menor a 10 graus (art. 3.3 del Decret 97/2002, de 5 de
Targeta de transport col·lectiu
- Sol·licitud mitjançant l’imprès oficial.
- Permís de circulació del vehicle
- Fitxa tècnica del vehicle.
- Documentació acreditativa conforme el vehicle adaptat es destina exclusivament al transport col·lectiu de persones amb discapacitat o dependència (no s’ha de presentar en el cas que l’entitat estigui inscrita en el Registre de Dret i Entitats Jurídiques)
Autorització notificació electrònica:
Cal que la persona interessada ens autoritzi expressament, si vol utilitzar la notificació electrònica, com a via de comunicació.
Termini màxim de resolució :
Tot i que pot variar en funció de cada sol·licitud, d'acord amb la normativa aplicable al procediment en concret
Import:
Gratuït
Data de la darrera revisió:
18/03/2021
Tramitació presencial
Sol.licitud
Tramitació electrònica
Tramitar
AJUNTAMENT
Alcaldia
Atenció Ciutadana
Govern
Organització municipal
Pressupost
Junta de Govern
Comissions informatives
Grups municipals
Ple Municipal
Oferta Pública
MUNICIPI
Vine a Sant Sadurní
Guia Urbana
Rutes i llocs d'interès
Les caves
Festes
Equipaments
Dades generals
Comerç i Empresa
Entitals
Mercats
SERVEIS
Arxiu
Biblioteca municipal
Comunicació
Cooperació
Cultura
Educació
Escola de Música
Esports
Igualtat
Joventut
Medi Ambient
Oficina Atenció Ciutadana
Participació Ciutadana
Policia Local
Promoció Econòmica i Ocupació
Serveis Socials
Salut
Turisme
Urbanisme i Obres
Via Pública
TRÀMITS
Ordenances i reglaments
Ordenances fiscals
Tauler d'anuncis
Perfil del Contractant
Seu electrònica
Facturació electrònica
© Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia
Plaça Ajuntament, 1. 08770 Sant Sadurní d'Anoia
Tel: +
34 938 910 325
· Fax: +34 938 183 470
E-mail: ajuntament@santsadurni.cat
Contacto
Plànol
Avís legal
Crèdits
Intranet