• AJUNTAMENT
  • MUNICIPI
  • SERVEIS
  • TRÀMITS
  • 17/04/2021
  • 22:26:43
Seu Electrònica>Catàleg de tràmits>Full d'informació ciutadana
  • Catàleg de tràmits
  • Tauler d'anuncis
  • Oferta Pública
  • Perfil del Contractant
  • Factura electrònica
  • Carpeta ciutadana
  • Informació municipal
  • Calendari dies inhàbils
  • Validació documents electrònics

Sol·licitud targeta d'aparcament per a persones amb discapacitat i mobilitat reduïda


  • Dades generals
  • Legislació
  • Documentació
Nivell 4. Tramitació electrònica completa
Nom del tràmit:
Sol·licitud targeta d'aparcament per a persones amb discapacitat i mobilitat reduïda
Objecte:
Targeta per a facilitar la circulació, l’autonomia personal i la integració social i professional de les persones amb discapacitat i mobilitat reduïda.
Persones destinatàries:
Targeta per a persones conductores:
Persones majors de 18 anys, amb discapacitat reconeguda igual o superior al 33% que superin el barem de mobilitat i tinguin el permís de conduir.

Targeta per a persones NO conductores:
a) Persones majors de 3 anys que superin el barem de mobilitat.
b) Infants menors de 3 anys amb pluridiscapacitat que depenguin d’aparells tècnics imprescindibles per dur a terme les funcions vitals de manera continuada.
c) Persones majors de tres anys que tinguin una agudesa visual bilateral igual o inferior a 0,1 amb correcció, o una reducció concèntrica del camp visual igual o menor a 10 graus, amb certificat específic als efectes del Centre d’Atenció a Discapacitats.

Targeta per a transport col·lectiu:
Persones físiques o jurídiques titulars de vehicles adaptats destinats al transport col·lectiu exclusiu de persones amb disminució que superin el barem de mobilitat (Decret 97/2002), o bé que prestin serveis socials de promoció de l'autonomia personal i d'atenció a la dependència a què es refereix la Llei 39/2006, de 14 de desembre, de promoció de l'autonomia personal i atenció a les persones en situació de dependència, així com els serveis socials als quals es refereix el text refós de la Llei general de drets de les persones amb discapacitat i de la seva inclusió social (Reial Decret 1056/2014).

D'acord amb l'habilitació legal establerta en la disposició addiconal 4a. de la Llei 13/2014, del 30 d'octubre, d'accesibilitat, l'ens local comprovarà les dades presentades a la plataforma d'intercanvi de dades obertes del consorci de l'administració oberta (AOC)
Termini de sol·licitud:
Tot l'any
Formes d'inici:
TELEMÀTICAMENT
Cal disposa d'identificació amb certificat digital o idcat mòbil
Podeu consultar a www.idcat.cat o www.idcatmobil.seu.catl

PRESENCIALMENT
Presencialment al departament d'Acció social amb cita prèvia
C. Sant Pere, 36
Tel. 93 891 30 29
bsocial@santsadurni.cat
Horari: de 9 a 14 hores
Documentació a aportar:
Targeta per a persona conductora:
- Sol·licitud mitjançant l’imprès oficial
- 2 fotografies del tipus carnet de la persona titular
- Permís de conducció.

Targeta per a persona NO conductora:
- Sol·licitud mitjançant l’imprès oficial
- Permís de conducció
- En el cas que la persona tingui una discapacitat visual i no superi el bàrem de mobilitat, fotocòpia de la documentació del centre d'Atenció a les persones amb Discapacitat (CAD) on consti que la persona interessada té una agudesa bilateral igual o inferior a 0,1 amb correcció, o una reducció concèntrica del camp visual igual o menor a 10 graus (art. 3.3 del Decret 97/2002, de 5 de

Targeta de transport col·lectiu
- Sol·licitud mitjançant l’imprès oficial.
- Permís de circulació del vehicle
- Fitxa tècnica del vehicle.
- Documentació acreditativa conforme el vehicle adaptat es destina exclusivament al transport col·lectiu de persones amb discapacitat o dependència (no s’ha de presentar en el cas que l’entitat estigui inscrita en el Registre de Dret i Entitats Jurídiques)

Autorització notificació electrònica:
Cal que la persona interessada ens autoritzi expressament, si vol utilitzar la notificació electrònica, com a via de comunicació.
Termini màxim de resolució :
Tot i que pot variar en funció de cada sol·licitud, d'acord amb la normativa aplicable al procediment en concret
Import:
Gratuït
Data de la darrera revisió:
18/03/2021

Tramitació presencial


Sol.licitud

Tramitació electrònica


 Tramitar

  • AJUNTAMENT 
    • Alcaldia
    • Atenció Ciutadana
    • Govern
    • Organització municipal
    • Pressupost
    • Junta de Govern
    • Comissions informatives
    • Grups municipals
    • Ple Municipal
    • Oferta Pública
  • MUNICIPI
    • Vine a Sant Sadurní
    • Guia Urbana
    • Rutes i llocs d'interès
    • Les caves
    • Festes
    • Equipaments
    • Dades generals
    • Comerç i Empresa
    • Entitals
    • Mercats
  • SERVEIS
    • Arxiu
    • Biblioteca municipal
    • Comunicació
    • Cooperació
    • Cultura
    • Educació
    • Escola de Música
    • Esports
    • Igualtat
    • Joventut
    • Medi Ambient
    • Oficina Atenció Ciutadana
    • Participació Ciutadana
    • Policia Local
    • Promoció Econòmica i Ocupació
    • Serveis Socials
    • Salut
    • Turisme
    • Urbanisme i Obres
    • Via Pública
  • TRÀMITS
    • Ordenances i reglaments
    • Ordenances fiscals
    • Tauler d'anuncis
    • Perfil del Contractant
    • Seu electrònica
    • Facturació electrònica
  • © Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia
  • Plaça Ajuntament, 1. 08770 Sant Sadurní d'Anoia
  • Tel: + 34 938 910 325 · Fax: +34 938 183 470
  • E-mail: ajuntament@santsadurni.cat
  • Contacto Plànol
  • Avís legal Crèdits
  • Intranet