• AJUNTAMENT
  • MUNICIPI
  • SERVEIS
  • TRÀMITS
  • 20/04/2021
  • 09:05:10
Seu Electrònica>Catàleg de tràmits>Full d'informació ciutadana
  • Catàleg de tràmits
  • Tauler d'anuncis
  • Oferta Pública
  • Perfil del Contractant
  • Factura electrònica
  • Carpeta ciutadana
  • Informació municipal
  • Calendari dies inhàbils
  • Validació documents electrònics

Comunicat per la primera utilització i ocupació d'edificis


  • Dades generals
  • Legislació
  • Documentació
Nivell 4. Tramitació electrònica completa
Nom del tràmit:
COMUNICAT PER LA PRIMERA UTILITZACIÓ i OCUPACIÓ D'EDIFICIS
Objecte:
Primera utilització i ocupació d'edificis o immobles resultants d'una nova construcció o d'una rehabilitació integral. Sempre que s'hagi obtingut una llicència d'obres amb projecte tècnic i les obres hagin finalitzat totalment. Només es podrà ocupar i utilitzar un cop hagi transcorregut un mes des de la presentació de la comunicació o de la seva esmena. Per edificis totalment finalitzats.
Qui el pot demanar:
Qualsevol persona física o jurídica
Termini de sol·licitud:
Fins a un mes des de la data de finalització de l'obra o abans de la utilització de l'immoble.
Formes d'inici:
TELEMÀTICAMENT
Cal disposa d'identificació amb certificat digital o idcat mòbil
Podeu consultar a www.idcat.cat

www.idcatmobil.seu.catl

PRESENCIALMENT
Presencialment a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) amb cita prèvia
Plaça Ajuntament, 1, baixos
Tel. 93 891 03 25
oac@santsadurni.cat
Horari: de 9 a 14 hores.
Autorització notificació electrònica:
Cal que la persona interessada ens autoritzi expressament, si vol utilitzar la notificació electrònica, com a via de comunicació.
Termini màxim de resolució :
Tot i que pot variar en funció de cada sol·licitud, d''acord amb la normativa aplicable al procediment en concret
Òrgan Gestor:
Junta de Govern Local.
Documentació a aportar:
1. Original del Certificat final d'obra, signat pels tècnics facultatius i visat pel col.legi tècnic corresponent.

2. Annex A: Modificacions durant l'obra.

3. Annex B: Relació dels controls d'obra i resultats.

4. Justificació d'haver presentat la Declaració Cadastral de l'obra nova, ampliació, reforma o rehabilitació.
Fotocòpia de l'impots de bans immobles (IBI), o bé el comprovant de la sol.licitud de l'alta de constribucions model 902N.

5. En compliment de l'article 12 de la Llei 24/1991, de 29 de novembre, de l'habitatge, previa a la concessió la primera ocupació, caldrà aportar la documentació tècnica relativa al manteniment i la conservació de l'habitatge (és una part del Llibre de l'Edifici) amb la inclusió dels apartats de l'article 25 de l'esmentada llei.

6. Si hi han hagut modificacions a la distribució dels habitatges, o en algun element de l'edifici respecte el projecte inicial, i no signifiquen una modificació substancial de la llicència. Caldrà aportar uns plànols finals: "as-built".

Telecomunicacions: Només obligatori a partir de 2 habitatges o 1 habitatge i un local comercial, o un conjunt d'habitatges unifamiliars en filera que tinguin una instal.lació comuna, potser un garatge o un antena.

7. Si el nombre d'habitatges és inferior a 20, caldrà presentar el Butlletí d'instal.lació acompanyat del protocol de proves.

8. Si el nombre d'habitatges és igual o superior a 20, caldrà presentar el Butlletí d'instal.lació i el certificat d'execució de l'enginyer acompanyat del protocol de proves.

9. En ambdós casos cal presentar la Sol.licitud del certificat administratiu de la presentació davant de l'administració de la Generalitat.
Import:
El que diguin les ordenances o import corresponent.

Tramitació presencial


Sol.licitud

Tramitació electrònica


 Tramitar

  • AJUNTAMENT 
    • Alcaldia
    • Atenció Ciutadana
    • Govern
    • Organització municipal
    • Pressupost
    • Junta de Govern
    • Comissions informatives
    • Grups municipals
    • Ple Municipal
    • Oferta Pública
  • MUNICIPI
    • Vine a Sant Sadurní
    • Guia Urbana
    • Rutes i llocs d'interès
    • Les caves
    • Festes
    • Equipaments
    • Dades generals
    • Comerç i Empresa
    • Entitals
    • Mercats
  • SERVEIS
    • Arxiu
    • Biblioteca municipal
    • Comunicació
    • Cooperació
    • Cultura
    • Educació
    • Escola de Música
    • Esports
    • Igualtat
    • Joventut
    • Medi Ambient
    • Oficina Atenció Ciutadana
    • Participació Ciutadana
    • Policia Local
    • Promoció Econòmica i Ocupació
    • Serveis Socials
    • Salut
    • Turisme
    • Urbanisme i Obres
    • Via Pública
  • TRÀMITS
    • Ordenances i reglaments
    • Ordenances fiscals
    • Tauler d'anuncis
    • Perfil del Contractant
    • Seu electrònica
    • Facturació electrònica
  • © Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia
  • Plaça Ajuntament, 1. 08770 Sant Sadurní d'Anoia
  • Tel: + 34 938 910 325 · Fax: +34 938 183 470
  • E-mail: ajuntament@santsadurni.cat
  • Contacto Plànol
  • Avís legal Crèdits
  • Intranet