Seu Electrònica|Catàleg de tràmits|Full d'informació ciutadana

Proposta d'ingrés de documentació a l'Arxiu Municipal


Nivell 4. Tramitació electrònica completa
Nom del tràmit:
Proposta d'ingrés de documentació a l'Arxiu Municipal
Objecte:
Aquest tràmit us permetrà realitzar una proposta d'ingrés d'un fons documental a l’Arxiu Municipal per tal de que formi part del patrimoni documental del municipi i pugui ser utilitzada per a la recerca i la difusió cultural. En cas de dubte, prèviament consultar a l'Arxiu Municipal: arxiu@santsadurni.cat.
Qui el pot demanar:
Qualsevol persona, física o jurídica que tingui la titularitat dels béns documentats proposats.
Òrgan Gestor:
Arxiu Municipal
Termini de sol·licitud:
Tot l'any
Import:
Tràmit no subjecte a taxes
Autorització notificació electrònica:
Cal que el ciutadà ens autoritzi expressament, si vol utilitzar la notificació electrònica, com a via de comunicació.
Formes d'inici:
TELEMÀTICAMENT
Cal disposa d'identificació amb certificat digital o idcat mòbil
Podeu consultar a www.idcat.cat o www.idcatmobil.seu.catl

PRESENCIALMENT
Presencialment a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) amb cita prèvia
Plaça Ajuntament, 1, baixos
Tel. 93 891 03 25
oac@santsadurni.cat
Horari: de 9 a 14 hores
Data de la darrera revisió:
03/01/2022

Tramitació presencial


Tramitació electrònica



 
 
Pujar al principi de la pàgina