Seu|Tràmits|Full d'informació ciutadana

Comunicació dades bancàries entitats i associacions


Nivell 4. Tramitació electrònica completa
Nom del tràmit:
Alta o modificació de dades bancàries
Objecte:
Amb aquest tràmit podeu subministrar les vostres dades bancàries a l'Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia per tal que aquest pugui fer-vos ingressos/pagaments al vostre compte bancari, ja sigui per pagar factures, retornar fiances, pagar subvencions,etc.
Qui el pot demanar:
La persona, entitat o empresa, que hagi de rebre una transferència bancària de l'Ajuntament o un/a representant degudament autoritzat/da
Òrgan Gestor:
Servei de Tresoreria
Formes d'inici:
PER INTERNET
-En cas de persones físiques cal disposar de certificat digital o sistema d'identificació electrònic (IdCat certificat, IdCat mòbil, Cl@ve, DNI electrònic, FNMT o qualsevol altre sistema d'identificació,...).
-En cas de persones jurídiques cal disposar de certificat digital de persona vinculada i amb capacitat de representació.

PRESENCIALMENT
A l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) amb cita prèvia
Plaça Ajuntament, 1, baixos
Tel. 93 891 03 25
oac@santsadurni.cat
Horari: de 9 a 14 hores
Data de la darrera revisió:
5 d'agost de 2022

Tramitació presencial


Tramitació electrònica



 
 
Pujar al principi de la pàgina