Seu|Tràmits|Full d'informació ciutadana

Queixes i/o suggeriments


Nivell 4. Tramitació electrònica completa
Nom del tràmit:
Presentació de queixes i/o suggeriments
Termini màxim de resolució :
20 dies hàbils
Objecte:
Presentació d'una queixa o suggeriment per disconformitat en la prestació dels serveis, tracte, actuacions o decisions municipals. També pot utilitzar aquesta via per a la presentació de propostes sobre noves actuacions o serveis de competència municipal i per a la millora d'aquests
Qui el pot demanar:
Qualsevol persona física o jurídica
Termini de sol·licitud:
En qualsevol moment
Formes d'inici:
TELEMÀTICAMENT
Cal disposa d'identificació amb certificat digital o idcat mòbil
Podeu consultar a idcat.cat o www.idcatmobil.seu.catl
idcat

certificat

mobil

PRESENCIALMENT
Presencialment a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) amb cita prèvia
Plaça Ajuntament, 1, baixos
Tel. 93 891 03 25
oac@santsadurni.cat
Horari: de 9 a 14 hores
Autorització notificació electrònica:
Cal que la persona interessada ens autoritzi expressament, si vol utilitzar la notificació electrònica, com a via de comunicació.
Òrgan Gestor:
Oficina d'atenció al ciutadà.
Documentació a aportar:
La documentació que el ciutadà cregui necessària
Import:
Servei gratuït
Efectes del silenci administratiu:
Segons la Llei 39/2015, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, estarà subjecte a l'article 24, regulador del silenci administratiu en aquest tipus de procediments
Data de la darrera revisió:
23-03-2021

Tramitació presencial


Tramitació electrònica



 
 
Pujar al principi de la pàgina