Seu|Tràmits|Full d'informació ciutadana

Sol·licitar la participació en un procés de selecció


Nivell 4. Tramitació electrònica completa
Objecte:
Aquest tràmit us permet sol·licitar l'admissió en un procés selectiu que correspon a una plaça de l'oferta pública d'ocupació o a un procés selectiu de caràcter temporal.

Qui el pot demanar:
Qualsevol persona física que compleixi els requisits que s'exigeixin a les bases específiques que regulin el procés de selecció.

Termini de sol·licitud:
El termini per presentar les sol·licituds vindrà establert a les bases específiques de la convocatòria i s'iniciarà amb la publicació de la convocatòria.

Formes d'inici:
Presentació electrònica per a totes les convocatòries.

PER INTERNET
Cliqueu el botó "tramitar", que trobareu al final d'aquesta pantalla.

Per tramitar per internet, necessiteu disposar d'un certificat digital o qualsevol altre sistema d'identificació per internet, com l'IdCatmòbil o Cl@ve. Per més informació https://santsadurni.cat/suportdigital.

PRESENCIALMENT
Presencialment a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC).
Us recomanem que demaneu cita prèvia trucant a:
Tel. 93 891 03 25
O mitjançant l'enllaç cita prèvia
Plaça Ajuntament, 1, baixos
oac@santsadurni.cat
Horari: de 9 a 14 hores
localització

Termini màxim de resolució :
D'acord amb les bases específiques de la convocatòria.
Import:
El que estableix l'ordenança fiscal número 13.

Preguntes freqüents i tràmits relacionats:
Tutorial com descarregar i instal·lar el certificat a l'ordinador

I si teniu qualsevol incidència amb l'ús de l'Idcat certificat, podeu consultar :
Suport als usuaris del certificat Idcat

Com presentar una instància genèrica:
Tutorial de com presentar una instància per internet

Data de la darrera revisió:
17-06-2022

Tramitació presencial


Tramitació electrònica



 
 
Pujar al principi de la pàgina