Seu|Tràmits|Full d'informació ciutadana

Presentació de factures electròniques


Nivell 4. Tramitació electrònica completa
Nom del tràmit:
PRESENTACIÓ FACTURA ELECTRÒNICA
Objecte:
Presentació de factures electròniques a l'Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia
Qui el pot demanar:
Qualsevol proveïdor de l'Ajuntament
Termini de sol·licitud:
Presentació de les factures les 24 hores del dia.
Formes d'inici:
TELEMÀTICAMENT

En aplicació de la Llei 25/2013 de 27 de desembre, d'impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el Sector Públic, tots els proveïdors de l'Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia, i els seus organismes autònoms inclosos en l’apartat 1r de l’art 4, tindran l’obligació de presentar totes les seves factures en format electrònic a partir del 15 de gener de 2015.

Podeu consultar la informació a: Registre Factures

En el cas que no estigueu obligats a la presentació en format electrònic (format .xml), podeu presentar la factura en PDF adjuntada a una sol·licitud general, des del catàleg de tràmits.

Cal disposa d'identificació amb certificat digital o idcat mòbil

Podeu consultar a www.idcat.cat o www.idcatmobil.seu.cat


PRESENCIALMENT
Presencialment a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) amb cita prèvia
Plaça Ajuntament, 1, baixos
Tel. 93 891 03 25
oac@santsadurni.cat
Horari: de 9 a 14 hores







 
 
Pujar al principi de la pàgina