• AJUNTAMENT
  • MUNICIPI
  • SERVEIS
  • TRÀMITS
  • 20/04/2021
  • 08:10:38
Seu Electrònica>Catàleg de tràmits>Full d'informació ciutadana
  • Catàleg de tràmits
  • Tauler d'anuncis
  • Oferta Pública
  • Perfil del Contractant
  • Factura electrònica
  • Carpeta ciutadana
  • Informació municipal
  • Calendari dies inhàbils
  • Validació documents electrònics

Sol·licitud per a participar a la convocatòria del concurs de parades fixes al mercat setmanal


  • Dades generals
  • Legislació
  • Documentació
Nivell 4. Tramitació electrònica completa
Nom del tràmit:
Sol·licitud per a participar a la convocatòria del concurs de parades fixes al mercat setmanal
Objecte:
Participació en el concurs per a l'atorgament d'autoritzacions fixes al mercat
Qui el pot demanar:
Interessats a obtenir una autorització fixe al mercat setmanal, tant dijous com dissabte com ambdós dies.
Òrgan Gestor:
Mercat
Termini de sol·licitud:
Pendent de convocatòria
Formes d'inici:
TELEMÀTICAMENT
Cal disposar d'identificació amb certificat digital o idcat mòbil
Podeu consultar a www.idcat.cat o www.idcatmobil.seu.catl

PRESENCIALMENT
Presencialment a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) amb cita prèvia
Plaça Ajuntament, 1, baixos
Tel. 93 891 03 25
oac@santsadurni.cat
Horari: de 9 a 14 hores
Documentació a aportar:
DNI/NIE
Alta al cens d’obligats tributaris corresponent.
Alta i certificat d’estar al corrent de pagament en el règim de la Seguretat Social que correspongui, tant pel que fa al titular com en relació amb els seus possibles empleats.
Quan es tracti de persona jurídica: inscripció al Registre oficial corresponent on el seu objecte social ha d’incloure l’exercici de la venda no sedentària.
Quan es tracti de comerciants extracomunitaris: acreditació dels permisos de residència i de treball per compte propi que estableix la normativa específica vigent.
Quan es tracti de cooperatives: acreditació de que tots els socis treballadors estan adscrits al mateix Règim de la Seguretat Social (General o Especial de treballadors autònoms), d’acord amb el que s’estableixi en els Estatuts socials de la cooperativa.
Acreditació del compliment de la normativa vigent sobre higiene i manipulació d’aliments (si escau).
Assegurança de responsabilitat civil per una cobertura mínima de 300,000 euros, per cobrir les despeses derivades dels sinistres individuals i col·lectius.
Reglamentacions específiques a aplicar als productes que a la venda.
Dossier o fotografies de la parada de venda.
Import:
Tràmit gratuït
Termini màxim de resolució :
Efectes del silenci administratiu:
Segons la Llei 39/2015, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, estarà subjecte a l'article 24, regulador del silenci administratiu en aquest tipus de procediments

Tramitació presencial


Sol.licitud

Tramitació electrònica


 Tramitar

  • AJUNTAMENT 
    • Alcaldia
    • Atenció Ciutadana
    • Govern
    • Organització municipal
    • Pressupost
    • Junta de Govern
    • Comissions informatives
    • Grups municipals
    • Ple Municipal
    • Oferta Pública
  • MUNICIPI
    • Vine a Sant Sadurní
    • Guia Urbana
    • Rutes i llocs d'interès
    • Les caves
    • Festes
    • Equipaments
    • Dades generals
    • Comerç i Empresa
    • Entitals
    • Mercats
  • SERVEIS
    • Arxiu
    • Biblioteca municipal
    • Comunicació
    • Cooperació
    • Cultura
    • Educació
    • Escola de Música
    • Esports
    • Igualtat
    • Joventut
    • Medi Ambient
    • Oficina Atenció Ciutadana
    • Participació Ciutadana
    • Policia Local
    • Promoció Econòmica i Ocupació
    • Serveis Socials
    • Salut
    • Turisme
    • Urbanisme i Obres
    • Via Pública
  • TRÀMITS
    • Ordenances i reglaments
    • Ordenances fiscals
    • Tauler d'anuncis
    • Perfil del Contractant
    • Seu electrònica
    • Facturació electrònica
  • © Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia
  • Plaça Ajuntament, 1. 08770 Sant Sadurní d'Anoia
  • Tel: + 34 938 910 325 · Fax: +34 938 183 470
  • E-mail: ajuntament@santsadurni.cat
  • Contacto Plànol
  • Avís legal Crèdits
  • Intranet