Seu|Tràmits|Full d'informació ciutadana

Reserva - Lloguer d'espais a La Fassina de Can Guineu


Nivell 4. Tramitació electrònica completa
Nom del tràmit:
Reserva - Lloguer d'espais a l'edifici de La Fassina de Can Guineu
Data de la darrera revisió:
03/03/2021
Objecte:
Aquest tràmit és el procediment per sol·licitar l'ús dels espais de La Fassina de Can Guineu per a activitats relacionades amb el món del cava (sessions de tast, conferències, reunions, presentacions, etc.), activitats empresarials d'altres tipus, activitats culturals, i també per a celebracions o altres necessitats d'establiments, d'entitats o de particulars.

Els espais habilitats per dur-hi a terme les activitats són:
- El celler gran (288 m2)
- El pati (225 m2)
- La sala polivalent (66 m2)

Consulteu amb el Servei de Turisme l'aforament permès de cada espai segons la normativa vigent.
Qui el pot demanar:
Qualsevol empresa, entitat o persona interessada, o bé un/a representant legal degudament acreditat.
Formes d'inici:
TELEMÀTICAMENT
Cal disposar d'identificació amb certificat digital o idcat mòbil.
Podeu consultar a www.idcat.cat o www.idcatmobil.seu.catl.

PRESENCIALMENT
Presencialment a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) amb cita prèvia
Plaça Ajuntament, 1, baixos
Tel. 93 891 03 25
oac@santsadurni.cat
Horari: de 9 a 14 hores
Termini de sol·licitud:
En qualsevol moment.
Autorització notificació electrònica:
Cal que l'empresa, entitat o la persona interessada ens autoritzi expressament, si vol utilitzar la notificació electrònica, com a via de comunicació.
Òrgan Gestor:
Servei de Turisme i Comerç
Contacte: tel. 93 891 31 88, a/e. turisme@santsadurni.cat
Import:
- Lloguer del celler gran: 1.000 € + IVA . Per hores: 175 €/ hora
- Lloguer del pati: 400 € + IVA
- Lloguer de la sala polivalent: 200 € + IVA. Per hores: 75 €/ hora

S'aplicarà un increment del 10% en el preu en hores fora d'horari habitual de funcionament del servei de l'Oficina de Turisme.

S'aplicarà un 10% de descompte en cas de lloguer de multiespais.

Consulteu amb el Servei de Turisme en quins casos és d'aplicació l'exempció de pagament per cessió de l'espai.

Ordenança preu públic número 31 per a la prestació dels serveis de Turisme de l'Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia - text refòs 2021.

La reserva es formalitzarà efectuant el pagament del 30% de l'import total mitjançant una transferència bancària. L'import restant s'abonarà, com a molt tard, 5 dies abans de l'esdeveniment.
Efectes del silenci administratiu:
Segons la Llei 39/2015, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, estarà subjecte a l'article 24, regulador del silenci administratiu en aquest tipus de procediments.

Tramitació presencial


Tramitació electrònica



 
 
Pujar al principi de la pàgina